Kwaliteitscontent geschreven door Mechatronica&Machinebouw

Kwaliteitscontent vormt de basis van succesvolle marketing en recruitment – schakel er de beste tech-schrijvers voor in. Door Mechatronica&Machinebouw in de arm te nemen voor Engels- of Nederlandstalige content-generatie slaat u twee vliegen in één klap. U genereert topkwaliteit teksten voor uw nieuwsbrieven, website en social media. Tegelijkertijd krijgt u (internationale) exposure via onze hightech media.

De voordelen van content services bij Mechatronica&Machinebouw

Centraal staat dat u opvalt en uw boodschap goed wordt overgebracht. Dat is in de hightech markt een uitdaging. Zichtbaar blijven is een nog grotere opgave. Het is zaak om continu en op een creatieve manier in het oog te springen bij uw klanten en bij getalenteerde bèta’s. Dat lukt alleen met inhoudelijke content, op de juiste toon. De redacteuren van Mechatronica&Machinebouw spreken de taal in hightech-land als geen ander. Met ruim twintig jaar schrijfervaring voor een hightech publiek weten we hoe je een inhoudelijke boodschap goed overbrengt.

Uit ervaring weten we dat herhaald opvallen van belang is. Dat vraagt de nodige discipline en daar helpen we u graag bij. Publiceren is tenslotte onze
kernactiviteit. Het Mechatronica&Machinebouw-team in de arm nemen heeft veel voordelen. We schrijven artikelen en maken persberichten en zetten dat in één slag om naar teksten voor uw websites of social mediakanalen.

Wilt u zelf schrijven? Dat kan ook. We begeleiden en adviseren u graag bij de eigen productie. Als u dat wenst, dan maken wij uw uitingen ook geschikt voor Mechatronica&Machinebouw online, waarmee u direct profiteert van onze zichtbaarheid.

In het kort

  • Bespaar tijd door onze experts voor u te laten werken;
  • Bespaar tegelijk kosten
  • Inhoudelijke en technische materie in leesbare heldere taal;
  • Native Engels (VS) of Nederlands
  • Technische inhoud die klopt
  • Verspreiding via onze media

Tarieven

We bieden contentcreatie aan op basis van uren. Tarieven zijn afhankelijk van het afgenomen volume per jaar. De tijdsbesteding verschilt afhankelijk van uw wensen en de aanpassing aan verschillende (media)kanalen.

Neem contact met ons op via sales@techwatch.nl voor meer informatie.

Voorbeelden van contentcreatie

Nieuwsbericht – 1 tot 8 uur
Kort nieuwsbericht – Kort nieuwtje (typische lengte 100 tot 200 woorden). Voorbeelden zijn een verhuisbericht, aankondiging van een nieuwe vestiging of de aanstelling van een prominente nieuwe medewerker (1 tot 2 uur).

Nieuwsbericht n.a.v. telefoongesprek of persoonlijk gesprek – Telefoongesprek en uitwerking tot nieuwsbericht met de typische lengte van
een A4 (600 woorden). Voorbeelden zijn aankondigingen van overnames of partnerships en berichten over nieuwe diensten of producten (4 tot 6 uur).

Persbericht – We zetten het nieuwsbericht om in een persbericht en sturen dit naar gerichte regionale, landelijke of wereldwijde media. Een actuele lijst perscontacten is beschikbaar (1 tot 2 uur extra werk).

Interview of achtergrondverhaal – 12 tot 24 uur
Onze redacteur neemt een interview af, werkt het uit en geeft het ter inzage aan geïnterviewde(n). Dit resulteert in een artikel (1400 tot 2000 woorden is gebruikelijk maar kan langer) en eventueel teksten voor social media (16 tot 24 uur).

2 pagina artikel (1200 tot 1400 woorden) – 12 tot 16 uur.

Achtergrondverhaal door u geschreven – 4 tot 6 uur
Uw medewerker schrijft het achtergrondverhaal. Onze redacteur adviseert, redigeert en doet eindredactie (4 tot 6 uur).

Blog of column – 1 tot 8 uur
Opiniestuk dat de persoonlijke mening van de auteur weergeeft. Bij voorkeur niet te lang, 400 tot maximaal 1000 woorden. Onze redacteur heeft een
gesprek met de auteur/bron, schrijft daarna de blog en zet puntjes op de i met de auteur (4-8 uur). U kunt de blog ook zelf schrijven. Onze
redacteuren geven advies en doen de eindredactie (1 tot 3 uur).

Oplage magazine

5.500

Unieke website bezoekers per maand

8.600

Paginaweergaven per maand

21.000

Nieuwsbrief oplage

9.900